اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - 30 September 2023
رئیس جمهور در دیدار جمعی از خانواده شهدای مدافع امنیت اصفهان:
رئیس جمهور در دیدار با جمعی از خانواده شهدای مدافع امنیت با بیان اینکه ایثار و فداکاری این شهدا سنگ زیر بنای امنیت و اقتدار کشور است، تصریح کرد: شهادت مظلومانه این شهدا موجب روشنگری در جامعه شد و بسیاری از کسانی که در اغتشاشات دچار ابهام و تردید شده بودند دریافتند مسئله دشمن حجاب و حقوق زنان نیست بلکه مشکلشان اصل نظام، انقلاب و امنیت کشور است.
خانواده شهدا از موضع صاحبان نظام و انقلاب رفع مشکلات را مطالبه‌گری کنندبه گزارش عصرپرس، سید ابراهیم رئیسی در بخش پایانی سفر یک روزه خود به اصفهان با خانواده‌های چهار تن از شهدای مدافع امنیت این استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در دیدار خانواده‌های شهیدان اسماعیل چراغی، محسن حمیدی، محمدحسین کریمی دلیکانی و محسن رضایی که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیدند، با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت بدلیل مظلومیت مضاعف جایگاهی خاصی در نزد مردم دارند افزود: امنیت امروز کشور مرهون این شهداست که برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و همچنین امنیت کشور سینه سپر کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیسی در ادامه عدم استقبال مردم از فراخوان‌های متعدد دشمن و ضد انقلاب در سالگرد حوادث سال گذشته را یکی از برکات خون مطهر شهدای مدافع امنیت دانست و گفت: این شهدا از آنجا که مظلومانه و در مقابل چشم مردم به شهادت رسیدند، خونشان در جامعه موجب روشنگری شد و بسیاری از آنها که دچار ابهام و تردید شده بودند نیز دریافتند مسئله دشمن حجاب و حقوق زنان نیست بلکه مشکل اصلی آنها اصل این نظام و انقلاب و امنیت و اقتدار کشور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایثار و فداکاری شهدای مدافع امنیت سنگ زیر بنای امنیت و اقتدار کشور است، افزود: اگر چه داغ این شهدا برای خانواده‌هایشان سنگین است اما یاد و نام این شهیدان و آثار و برکات خونشان در جامعه ماندگار خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور دانست و خطاب به آنها گفت: هرگز از آرمان این شهدا عقب‌نشینی نکنید، از موضع صاحبان این انقلاب مسائل و مشکلات را مطالبه کنید، دولتمردان و مسئولان نیز افتخارشان خدمتگزاری به مردم و به ویژه خانواده شهداست و بدانید در بخش‌های مختلف کشور خادمان مردم برای رفع مشکلات شبانه‌روزی در حال کار و تلاشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: