اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - 29 September 2023
رییس جمهور گفت: زمان اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان به یک سوم رسیده و مباحثی مانند اعتبارات باعث کُندی در اجرای آن نشده است.
رییسی: زمان اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان به یک سوم رسیدبه گزارش عصرپرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان بازدید از پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجراییگام(فاز) دوم این پروژه افزود: شتاب در اجرای این پروژه بیشتر شده و تاکنون ۵۰ درصد از آن اجرا شده است و در مجموع شاهد اجرای کار بسیار خوب و ارزشمندی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی برای مصارف آشامیدنی، صنعت و کشاورزی، مساله مهمی است بویژه اینکه استان اصفهان مشکل کمبود منابع آبی دارد.

رییس جمهور با بیان اینکه تکمیل طرح‌های بزرگ نیازمند سخت کار کردن است، تصریح کرد: تاکنون ۲۸ جبهه کاری در تجرای این پروژه مهم فعال هستند و من از همه پیمانکاران، مهندسان و کارگران این پروژه عظیم آبرسانی تقدیر و تشکر می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه با پیگیری وزیر نیرو از سوی دولت تامین خواهد شد و تا به امروز هم به همت استاندار اصفهان و وزیر نیرو، کارها در حال اجراست و بخاطر کمبود منابع اعتباری، متوقف نشده است.

وی ادامه داد: گزارش مدیر پروژه و استاندار در باره پروژه انتقال آب گزارشی خوبی بود که از صرفه‌جویی در زمان اجرای آن حکایت دارد و کاری که باید در مدت سه سال انجام می‌شده، ظرف یک سال انجام گرفته است و اینکه مشکل مردم در زمان کمتری حل می‌شود، جای بسی خوشحالی دارد.

رییس جمهور اضافه کرد: این موارد اخبار خوبی برای مردم محسوب می‌شود و کاری که دولت آغاز کرده، شرایط مناسبی پیدا کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: