اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 25 September 2023
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته‌اند.
سرلشکر باقری: دشمنان فکر تهاجم نظامی به کشورمان را کنار گذاشته‌اندبه گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، خدام اعتاب مقدس و بقاع متبرک و نیروهای امدادی و خدماتی که با عنوان عهد سربازی در مسجد جمکران برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب حرکت جامعه به سمت آرمان‌های مورد نظر امام و شهدا و در نهایت تحقق آرمان‌های اسلام عزیز می‌شود.

ملت ایران در مسیر مقاومت از هیچ قدرتی ترس ندارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجدید بیعت با امام زمان(عج) افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است که هر ساله در روز نهم ربیع با حضور پرشور نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی از رشادت‌های ملت ایران در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ایثار و گذشت ملت نشان از استمرار حرکت‌شان در مسیر امام زمان(عج) است و با توکل و عنایت به امام زمان(عج) و وعده‌های الهی است که در مسیر مقاومت از هیچ قدرتی ترس ندارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه حرکت امام خمینی(ره)  حرکتی در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، افزود: انقلاب اسلامی برای فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور در تلاش است و امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای بسیاری برای سربازی در مکتب اسلام تربیت شده‌اند.

نیروهای مسلح فداکارانه در تمام میدان‌ها می‌ایستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما از شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا الگوبرداری کرده‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح فداکارانه در تمام میدان‌ها می‌ایستند و می‌جنگند و امید به شهادت دارند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی‌های نیروهای مسلح ایران گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته‌اند.

هوشیاری ملت نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

سرلشکر باقری با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مثال زدنی است،‌ تصریح کرد: در همین روزهای گذشته مگر دشمنان وعده نداده بودند که ایران را به به آشوب می‌کشند، و ماه‌ها برای آن تلاش کردند اما هوشیاری ملت بزرگ ما و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش بر آب شدن نقشه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه خداوند را برای وضعیت امروز امنیت کشورمان شاکریم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی بدنه یکپارچه‌ای را برای ایجاد امنیت در کشور ایجاد کرده‌اند که ثمره امروزین آن ایجاد بستر امن برای توسعه و پیشرفت کشور و ایجاد آرامش برای مردم و البته مقدمه‌ و سازماندهی برای قیام حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد بود.

دستمان هر لحظه روی ماشه است تا توطئه‌ای کشور را تهدید نکند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش پایانی سخنانش گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا عهد ببندیم بر اینکه راه دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم، راه شهیدان و جانبازان عزیزمان را ادامه می‌دهیم، توان نظامی و دفاعی کشور را روز به روز بالاتر ببریم آمادگی‌هایمان را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم.

سرلشکر باقری افزود: مقام معظم رهبری انتظار فرج را به عنوان آماده‌باش تعبیر کرده‌اند، آماده باش برای ما نیروهای مسلح مفهوم آشنایی است یعنی هر لحظه دست‌مان بر ماشه و چشم‌مان روی صفحه رادار و تجهیزات شناسایی و اطلاعاتی‌مان است تا اینکه توطئه‌ای کشور را تهدید نکند و دشمنان هوس و طمع تهاجم و تخریب امنیت ما را پیدا نکنند.

وی ادامه داد: ما عهد می بندیم؛ عهدی ناگسستنی، عهدی دائمی و پایدار، عهدی محکم، الهی و قرآنی بر اینکه حداکثر تلاشمان را برای اینکه از زمره صالحان باشیم و از جمله یاران امام زمان قرار بگیریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم و در مقابل آنان بایستیم و راه شهیدانمان را ادامه بدهیم از مستضعفان و مظلومان دفاع کنیم و در مسیر ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر انقلاب ترسیم کرده‌اند با تمام توان حرکت بکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: