اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 25 September 2023
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانانی است که جان‌های شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد؛ از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.
سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی، مرهون مجاهدت شهدا استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا عید آغاز ‌امامت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف را به تمام مسلمانان و مومنان و منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت می‌گویم. همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران را گرامی می‌دارم و به ارواح طیبه  شهدای دفاع مقدس و روح پاک امام شهدا سلام و درود می‌فرستم.  

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانانی است که جان‌های شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد؛ از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند؛ این انقلاب  به مدد رهبری حکیمانه و مبتنی بر خداباوری و مردم باوری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و با فداکاری پاک‌ترین و عزیزترین جوانان این مملکت در برابر دشمنان بی‌رحم مردم ایران ایستادگی کرده و به رشد و بالندگی خود ادامه داده است.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: تکریم شهیدان و جانبازان و ایثارگران  و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، وظیفه‌ای است که تا همیشه بر عهده یکایک ما است.

وی افزود: در پایان آغاز سال تحصیلی را  به همه معلمان محترم و دانش‌آموزان پرتلاش کشورمان تبریک می‌گویم و سالی همراه با موفقیت و پیشرفت‌های درخشان برای آنان آرزومندم
نام:
ایمیل:
* نظر: