اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 12 September 2023
رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر لیبی مطرح کرد:
رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور به خاطر جان باختن، مصدومیت و مفقود شدن عده‌ای از مردم این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده و ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی اعلام کرد.
اعلام آمادگی ایران برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده لیبیبه گزارش عصرپرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی به عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت لیبی به‌خاطر جان باختن، مصدومیت و مفقود شدن عده‌ای از مردم این کشور در پی وقوع طوفان و جاری شدن سیل در این کشور، اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت و همراهی مردم صبور این کشور، به‌زودی شاهد عادی شدن شرایط در آن کشور باشیم.

در پیام آیت‌الله رئیسی به نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی آمده است: وقوع طوفان و جاری شدن سیل گسترده و خسارت‌بار در مناطقی از آن کشور که منجر به جان باختن، مصدوم و مفقود شدن عده‌ای از مردم آن کشور شد، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

رئیس‌جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، به نمایندگی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، این حادثه ناگوار را به نخست وزیر و مردم لیبی تسلیت گفت و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده و ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی و سایر ملزومات مورد نیاز اعلام می‌دارد. امیدوارم با کمک دولت و همراهی مردم صبور این کشور، به‌زودی شاهد عادی شدن شرایط در آن کشور باشیم. از درگاه خداوند برای جان باختگان حادثه رحمت و مغفرت و برای مصدومان شفای عاجل مسالت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: