اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 29 August 2023
معاون اجرایی رئیس جمهور
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت نیرو در صنعت برق و صنعت آب کار انقلابی بزرگی را طی دو سال صورت داد، گفت: پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت منابع آبی بالاست.
وزارت نیرو در حوزه تولید برق و مدیریت تنش‌های آبی اقدامات خوبی انجام داده استبه گزارش عصرپرس،"محسن منصوری" امروز، سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه "روایت خدمت" با حضور در غرفه وزارت نیرو  با اشاره به عملکرد و دستاوردهای صنعت آب و برق کشور در دو سال فعالیت دولت سیزدهم گفت: انصافا پرچم وزارت نیرو در تولید برق و مدیریت منابع آبی بالاست.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: طی این دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی وزارت نیرو در حوزه تولید برق و نیز مدیریت تنش‌های آبی صورت گرفته است و در این زمینه کار بزرگی صورت گرفت.

​وی ادامه داد: مدیریت منابع آبی و برق طی دو سال اخیر در شرایطی صورت گرفت که در سال‌جاری شاهد ناترازی شدید برق، وجود تنش آبی، محدودیت منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی بودیم. با این وجود این منابع به خوبی مدیریت شد.

منصوری تاکید کرد: بر این اساس وزارت نیرو هم در صنعت برق و هم صنعت آب کار انقلابی بزرگی را طی دو سال صورت داد که بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: