اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 26 August 2023
تقدیر رئیس جمهور از عملکرد وزیر نیرو
رئیس جمهور در هجدهین جشنواره شهید رجایی سال 1402 وزارت نیرو را به عنوان دستگاه برتر اجرایی معرفی و از عملکرد علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در زمینه «استقرار چرخه بهره‌وری» و «مردمی‌سازی دولت» در این وزارتخانه تقدیر کرد.
وزارت نیرو حائز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شدبه‌ گزارش عصرپرس، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هرساله بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین‌نامه و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده توسط رئیس‌جمهور تقدیر می‌شود.

بر اساس ارزیابی هجدهمین جشنواره شهید رجایی، وزارت نیرو به عنوان رتبه برتر در موضوع‌های «استقرار چرخه بهره‌وری» و «مردمی‌سازی دولت» انتخاب و معرفی شده است.

متن لوح تقدیر "سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور به وزیر نیرو به شرح ذیل است:
پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث ماندگار امام راحل عظیم الشأن و شهدای والا مقام، مرهون کار، تلاش و مجاهدت خدمتگزاران صدیق است که با پشتکار و نیت خالصانه، توان فکری و عملی خود را در این راه به خدمت گرفته‌اند.

اکنون در دومین سال دولت مردمی با همت والا و تلاش مجدانه و اعتلای ایران اسلامی، تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اجرای برنامه‌های دولت موفق به کسب رتبه برتر در موضوع «استقرارچرخه بهره‌وری» و موضوع «مردمی‌سازی دولت» در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شده‌اید، از مساعی ارزنده جناب‌عالی و تمامی مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه، صمیمانه قدردانی می‌نمایم. توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا‌له‌الفداء) از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: