اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 24 August 2023
سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان روز پنجشنبه همزمان با اولین روز هفته دولت با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
۳۷۳۸ واحد مسکونی در زنجان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شدبه گزارش عصرپرس، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز، همزمان با آغاز هفته دولت وارد زنجان شد و ۳ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که در قالب‌های مختلف تولید شده است را افتتاح کرد.

واحدهای افتتاحی شامل ۳۰۴ واحد از پروژه ۵۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کوی ثمین، و ۱۶ واحد از ۴۸ واحد پروژه ۵.۵ هکتاری غرب کوی فرهنگ زنجان و ۱۱۰ واحد مسکونی از پروژه «ام ۶» هستند.

همچنین در بخش بازآفرینی ۴۰۰ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی (بخش خصوصی) ۲۵۰ واحد مسکونی و گروه ساخت نیز ۳۵۰ واحد افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: این تعداد واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت، روستایی و جوانی جمعیت به بهره برداری رسید.

اصغر اسماعیلی با بیان اینکه پروژه ۵۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کوی ثمین به تعداد ۳۰۴ واحد افتتاح شد، گفت: پروژه ۵.۵ هکتاری غرب کوی فرهنگ زنجان به تعداد ۴۸ واحد است که ۱۶ واحد مسکونی آن به مرحله افتتاح رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۱۰ واحد مسکونی از پروژه "ام۶" افتتاح شد، گفت: همچنین ۳۹۲ واحد از پروژه برکت(کوی نصر) و ۱۶ واحد مسکونی هم از پروژه صائین قلعه فاز یک طی این هفته افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب بخش روستایی در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

اسماعیلی افزود: همچنین در بخش بازآفرینی ۴۰۰‌ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی (بخش خصوصی) ۲۵۰ واحد مسکونی و گروه ساخت نیز ۳۵۰ واحد افتتاح شد.

وی گفت: طی هفته دولت ۴۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت تخصیص داده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: