اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 22 August 2023
مدیربهره برداری تک ماکارون خبرداد:
مدیربهره برداری تک ماکارون با تاکید براینکه تک ماکارون پیشرو در تولید انواع ماکارونی در کشور است، اظهار داشت: طی سال های گذشته توانسته ایم ظرفیت تولید را افزایش دهیم و با دو خط تولید جدید نیز ۷۰۰ تا ۷۵۰ تن به تولید اضافه خواهد شد.
افزایش 750 تنی ظرفیت تولید تک ماکارون با راه اندازی دو خط جدیدبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، علی منفری مدیر بهره برداری تک ماکارون در حاشیه بازدید خبرنگاران از این شرکت که به همت بانک صنعت و معدن برگزارشد، گفت: شرکت تولیدی تک ‏ماکارون نزدیک به سه دهه تجربه باتکیه برتوان داخلی و بهره ‏گیری از فناوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با درنظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت غذا، در زمینه تولید انواع ماکارونی فعالیت می‏نماید. 

وی ادامه داد: این شرکت محصولات مغذی و سالم خود را در سطح ملی و جهانی با هدف تأمین بخشی از نیازهای غذایی جامعه عرضه می ‏نماید.

منفری در ادامه با تاکید براینکه تک ماکارون پیشرو در تولید انواع ماکارونی در کشور است، اظهار داشت: طی سال های گذشته توانسته ایم ظرفیت تولید را افزایش داده و با دو خط تولید جدید نیز ۷۰۰ تا ۷۵۰ تن به تولید اضافه خواهد شد.

 مدیربهره برداری شرکت تک ماکارون با بیان اینکه علاوه بر تولید نگاه ما به صادرات است، گفت: با توجه به  کیفیت بالا در تولید این توانای وجود دارد که با بازار های جهانی رقابت کنیم.

وی ادامه داد: همه ما در صنایع تولیدی به کمک بانک صنعت و معدن توانسته ایم افزایش تولید داشته باشیم و شرکت تک ماکارون با ایجاد دو خط جدیدعلاوه بر افزایش تولید رشد اشتغالزایی را خواهیم داشت.

منفری با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه جدید این شرکت، گفت: با وارد مدارشدن خط جدید برای 460 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی درادامه به راه اندازی خط جدید در بخش بسته بندی و صادرات اشاره کردوگفت: برای به دست آوردن بازار های صادرات به بسته بندی توجه ویژه شده تا علاوه بر استاندارد های لازم صادراتی بسته بندی خاص نیز در نظر گرفته شود.



خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: