اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 19 August 2023
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه فراهم شده است.
آغاز خدمات‌رسانی صنعت آب و برق به زائران اربعین حسینی در مرز چذابهبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا کرمی‌نژاد در این آیین اظهار کرد: استان خوزستان افتخار میزبانی قدوم مبارک زائرین را دارد و تمام تلاش ما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان ایجاد شرایطی است تا زائرین اربعین حسینی(ع) به راحتی این سفر پربرکت را پشت سر بگذارند و مشکلی در خدمات رسانی و تامین آب نداشته باشند.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ماه‌های گذشته به منظور آماده سازی زیرساخت‌ها در مرز چذابه ، فعالیت مستمر داشته است و در تامین آب و دفع بهداشتی فاضلاب در این پایانه مرزی هیچ مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مواکب مستقر در چذابه ، اقدام به احداث و بهره‌برداری از دو مخزن پیش ساخته ۵۰۰ مترمکعبی در مجموع هزار مترمکعب، احداث مخزن بتنی به ظرفیت ۲۰۰۰ متر‌مکعب، ارتقاء ایستگاه پمپاژ بستان، سایت چذابه و تاسیسات طرح جامع دشت آزادگان با نصب و راه‌اندازی ۵ دستگاه پمپ و اورهال کردن پکیج پمپاژ چذابه، استقرار سیستم گندزدایی کرده است. 

کرمی نژاد، نصب و راه اندازی ۵ دستگاه فلومتر جهت پایش آب آشامیدنی، به روز‌رسانی سیستم های الکترومکانیکی و نصب دیزل ژنراتور به منظورجلوگیری از قطع خدمات رسانی و استقرار تیم‌های رفع حادثه و ماشین آلات مورد نیاز جهت رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن و به صورت ۲۴ ساعته را از دیگر اقدامات محقق شده شرکت آبفا خوزستان در بخش آبرسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) نام برد. 

وی افزود: همچنین اصلاح و توسعه شبکه توزیع به مسیر مواکب و رفع نواقص و مشکلات آب شرب و نصب و فعال‌سازی بیش از ۴۰چشمه حمام سیار در جهت رفاه حال زائرین توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه به نصب و بهره‌برداری از ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب، رفع حوادث آن و فعال‌سازی سپتیکهای سایت، توسعه و لایروبی و اجرای انشعابات جدید شبکه جمع آوری فاضلاب و آماده سازی آن را از اقدامات آبفا در بخش فاضلاب در مرز چذابه عنوان کرد. 

کرمی نژاد تاکید کرد: خدمات‌رسانی آبفا خوزستان تا آخرین روز از حضور زائران اربعین حسینی ادامه دارد و هیچ محدودیت زمانی در خدمات رسانی به عاشقان امام حسین(ع) نداریم.

این گزارش حاکی است پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت‌ آزادگان و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: