اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم تشییع دو شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) از افزایش تعداد بازداشت شدگان این حادثه به ۱۰ تن خبر داد.
مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) برگزار شدبه گزارش عصرپرس به نقل از میزان، مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی اخیر حرم مطهر شاهچراغ امروز در شیراز برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این مراسم که با حضور پرشور مردم مؤمن و متدین شیراز برگزار شد ضمن تبریک و تسلیت شهادت دو تن از حافظین و خادمین حرم مطهر شاهچراغ (ع) از افزایش تعداد بازداشت شدگان مرتبط با این حادثه به ۱۰ تن خبر داد و افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص زیر نظر مقام قضایی همچنان ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بازپرس ویژه این پرونده با همکاری همه ضابطین اِشراف کاملی بر پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) دارد و همه اقدامات تحت نظارت مقام قضایی انجام می‌شود گفت: پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون رسیدگی و مراحل مختلف رسیدگی مطابق ضوابط اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این واقعه تلخ خاطر نشان کرد: مجموعه علوم پزشکی شیراز با بسیج بهترین نیرو‌های کادر درمان استان مشغول ارائه خدمات به مجروحان حادثه هستند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه با تقدیر از مردم ولایتمدار شیراز که با حضور پرشور خود در مراسم تشییع دو شهید این حادثه تروریستی نمونه‌ای از وحدت و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان زبون و جبهه کفر و الحاد را به منصه ظهور گذاشتند، گفت: تا زمانی که این مردم ولایتمدار پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب هستند این نظام الهی به مسیر مقتدرانه خود ادامه خواهد داد.

 در این مراسم که رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و جمع کثیری از قضات و کارمندان دادگستری فارس نیز حضور داشتند؛ شهید غلام عباس عباسی، خادم افتخاری حرم و شهید محمد جهانگیری از نیرو‌های امنیتی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در جوار شهدای حمله تروریستی سال گذشته به خاک سپرده شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: