اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
کارگروه نظارتی و حمایتی برای دو واحد تولیدی روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) در دادگستری فارس تشکیل شد.
تشکیل کارگروه ویژه نظارتی برای ۲ واحد صنعتی بزرگ شیرازبه گزارش عصرپرس، رئیس کل دادگستری فارس یکشنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی جهت بررسی دوره‌ای روند تولید در واحدهای روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) خبر داد.

پس از راه اندازی مجدد دو واحد تولیدی روغن نباتی نرگس شیراز و شرکت مخابرات راه دور (ITI) در سفر هفته گذشته رئیس قوه قضاییه به استان فارس، رئیس کل دادگستری فارس از تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی جهت بررسی دوره‌ای روند تولید در این واحدها و رفع مشکلات پیش رو تا تثبیت و استقلال کامل کاری این واحدهای تولیدی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان این خبر ضمن تأکید بر جدیت دستگاه قضایی در تثبیت فعالیت کارخانه‌های احیاء شده در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس گفت: این دو مجموعه تولیدی که پس از چندین سال شروع به فعالیت مجدد کردند؛ همچنان نیازمند مراقبت و حمایت مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه دادگستری فارس به عنوان یکی از حامیان واحدهای تولیدی، حمایت خود از ۲ واحد مخابرات راه دور شیراز و روغن نباتی را قطع نخواهد کرد گفت: برخی مشکلات این واحدهای تولیدی پس از تکمیل همه خطوط تولید، پرداخت شدن همه دیون و بسته شدن کلیه پرونده‌های قضایی ممکن است که در این راستا با تشکیل کارگروه نظارتی و حمایتی قضایی ضمن سرکشی مستمر، مشکلات پیش روی آنان پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در اولین جلسه کارگروه نظارتی و حمایتی مطالبات شرکت ITMC به عنوان خریدار شرکت مخابرات راه دور ایران و همچنین مطالبات شرکت خریدار از شرکت ایرانخودرو در دستور کار قرار گرفت.

موسوی در خصوص کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز نیز عنوان کرد: موضوع خرید مواد اولیه تولید حلب روغن در این کارخانه نیز در دستور کار مذاکره با کارخانه فروشنده قرار گرفته و با همکاری حوزه ریاست قوه قضاییه حل و فصل نهایی تهیه مواد اولیه در ساخت حلب‌های مورد نیاز این کارخانه در حال انجام است.

گفتنی است خط تولید روغن‌های خانوار و روغن قنادی در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و سالن‌های مکانیک، خم و جوشکاری شرکت (ITI) در پی سفر رئیس قوه قضاییه راه اندازی شد.

از سرگیری تولید در این ۲ واحد صنعتی و تولیدی شیراز و همچنین سایر کارخانه‌های راکد استان فارس از اولویت ‌های مهم دولت سیزدهم و مدیریت ارشد این استان است که بصورت هفتگی و حتی روزانه از سوی مسولان پیگیری و دنبال می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: