اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - 20 June 2017
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: باید نگاه مرد سالارانه برداشته شود تا زنان هم در پست های مدیریتی سهیم باشند.

باید نگاه مرد سالارانه برداشته شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، رضا میرزایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان در جلسه معارفه 5 بانوی شاغل شرکت آب منطقه ای لرستان در پست های مدیریتی گفت: زنان نیمی از جامعه فعال ما را تشکیل می دهند و در هر حوزه ای که مدیریت به زنان واگذار شده، عملکرد خوبی داشته اند.

میرزایی افزود: مدیریت و پست های واگذار شده در گذشته و هم اکنون وجود دارد که برخی به عملکرد زنان برمی گردد.

وی تصریح کرد: متاسفانه تفکر مردانه در انتصابات و عدم اعتماد به زنان همچنان در جامعه ما در حال اجراست و تعصب مردانه برای گرفتن پست های مدیریتی همچنان وجود دارد که این تفکر اشتباه مردانه بر این باور است که زنان باید در خانه مشغول کار شوند.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکل به زنان برمی گردد که زنان حاضر به قبول مسوولیت نمی شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه زنان در دین مبین اسلام اظهار داشت: امیدواریم دولت تدبیر و امید هم در دولت دوازدهم با انتصاب زنان در پست های مدیریتی گام مهم و اساسی در تحقق این مهم بردارد.

میرزایی افزود: شرکت آب منطقه ای لرستان برای نخستین بار در طول عمر این شرکت، پنج پست مدیریتی برای بانوان شاغل در نظر گرفته است که با ابلاغ این احکام، گام جدیدی در بکارگیری زنان در این شرکت آغاز می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 36 خانم در شرکت آب منطقه ای لرستان مشغول فعالیت هستند که با انتصاب این پنج نفر حدود 14 درصد از زنان شاغل در شرکت،  واگذاری پست های سازمانی و مدیریتی آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: