اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 03 August 2023
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تهرانبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس،  با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و محمدسامر الخلیلی وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، فعالان صنعت ساختمان، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان آغاز به کار کرد.

بر اساس  این  گزارش، این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵مرداد ماه جاری با حضور بیش از ۸۰۰ مشارکت کننده داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.

همچنین بیش از  ۶۰شرکت خارجی  از کشورهای سوئد، انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور دارند.

 تولید کنندگان مصالح ساختمانی، مشاورین و پیمانکاران، انبوه‌سازان، انجمن های تخصصی صنعت ساختمان و تعاونیهای مرتبط و نمایندگان کشورهای خارجی  از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

شایان ذکراست:برگزاری جلسات B۲B در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی با حضور ۲۲۰ نفر هییت تجاری از ۲۳ کشور دنیا وهمچنین ده ها همایش،کارگاه و نشست های تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها، کارشناسان و صاحبنظران، انبوه سازان و مهندسان مشاور و دانشجویان از برنامه های جانبی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان است.


خبرنگار: محسن ولی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر: