اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 03 August 2023
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا دمای هوای تهران به ٣٩ درجه سانتی گراد می‌رسد و از روز شنبه تا دوشنبه روند کاهش دما تا ٣۶ درجه پیش بینی می‌شود.
روند کاهشی دمای هوای تهران/ رگبار و وزش باد در ۴ استان کشور طی ۳روز آیندهبه گزارش عصرپرس، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از بعد از ظهر دوشنبه هفته آینده احتمال رگبار برای تهران پیش بینی شده است.

طبق این گزارش، فردا و پس فردا برای مناطقی از شمال آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران خواهیم داشت.

همچنین ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان رضوی و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در ساعت بعداز ظهر و شب بارش پراکنده انتظار می رود.

بر اساس گزارش هواشناسی، در روز دوشنبه نقاطی از شمال غرب استان هایی در دامنه البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است. همچنین در سه روز آینده نقاطی از هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت که در مناطق مستعد گرد و غبار انتظار می رود.

طبق اعلام هواشناسی، مناطق شمال شرق و شرق منطقه زابل و بخش‌های از مرکز ایران و دامنه جنوبی البرز طی پنج روز آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهیم داشت.

همچنین فردا و پس فردا دریاچه خزر و در پنج روز آینده دریا عمان مواج و پرتلاطم می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: