اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - 31 July 2023
در مقایسه با سال گذشته محقق شد:
معاون درآمد و امور مشترکان آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد 11 درصدی مشترکان صرفه‌جوی آب در تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
رشد 11 درصدی مشترکان صرفه‌جویی آب در تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، سیدرسول باقری افزود: مشترکان پرمصرف‌ که بین ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب آب مصرف می‌کنند، کاهش ۷ درصدی داشته‌اند و مشترکان بدمصرف که فراتر از ۲۸ مترمکعب مصرف می‌کنند، ۲۵ درصد کاهش یافته‌اند.

باقری با اشاره به اینکه طرح برخورد با مشترکان بدمصرف باهدف اصلاح رفتار انجام می‌شود، گفت: این طرح باعث شده است سرانه مصرف شهروندان تهرانی نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته از ۱۶.۴ متر‌مکعب به ازای هر خانواده طی یک ماه به ۱۵.۵ مترمکعب برسد و به عبارتی حدود ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون درآمد و امور مشترکان آبفای استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 46 درصد مشترکان استان تهران دارای مصرف بهینه هستند و پرمصرف‌ها و بدمصرف‌ها به ترتیب ۵۲ و ۲ درصد مشترکان را شامل می‌شوند.

این گزارش حاکی است از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۷ هزار خانوار بدمصرف خانگی و غیرخانگی با محدودیت قطع موقت آب از ساعت 8 تا 18 روبرو شده‌اند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: