اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - 19 June 2017
مجری طرح های آبرسانی مناطق ٢١ و ٢٢ شهر تهران ار اتمام طرح توسعه خط انتقال آب مخزن زمینی شهرک شهید باقری واقع در شمال اتوبان همت خبر داد.
اتمام طرح توسعه خط انتقال آب مخزن شهرک شهید باقری
به گزارش عصرپرس، غلامرضا مرادی زاده گفت: با شکل گیری و ساخت پر شتاب پهنه غربی دریاچه چیتگر و انبوه واحد های مسکونی پر تراکم پیرامون دریاچه و به منظور پیشگیری از کمبود آب شرب شهروندان در آینده اجرای این پروژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه پس از اخذ مجوزهای لازم و همزمان با ساخت پل شهرک و اتوبان همت و با هدف استفاده از پتانسیل مخزن زمینی شهرک باقری برای بهبود شرایط ذخیره و انتقال آب شرب جهت رفع کمبود در مناطق ذکر شده به بهره برداری رسید.

مرادی زاده ضمن اشاره به این موضوع که لوله اجرا شده در پوسته سواره روی زیر گذر اتوبان همت کارگذاری شده افزود: اتصال این خط لوله به مخزن در مدار بهره برداری در عمق ٧ متری و با شرایط ایمن در کوتاه ترین زمان ممکن به طول ٨٠٠ متر و با لوله های ٦٠٠ میلیمتری چدن داکتیل اجرا شد.

مجری طرح های آبرسانی مناطق ٢١ و ٢٢ شهر تهران تصریح کرد: همچنین این خط لوله زیر ساخت آبرسانی پر اهمیت و موثری برای انبوه واحدهای خدماتی، فرهنگی، تفریحی و مسکونی پهنه غربی دریاچه چیتگر فراهم می سازد و توانایی بهره برداری و مدیریت شبکه توزیع آبرسانی در این پهنه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: