اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 23 July 2023
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی:
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی بر لزوم تأمین مسکن شهری توسعه یافته متناسب با نیاز امروز جامعه تاکید کرد و گفت:دولت با تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال اقدامات شایسته برای خانه‌دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری انجام داده است.
بررسی عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی مسکن، مطالبه رئیس جمهور استبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، حسین مذنب در بازدید از طرح مسکونی نشاط شیراز اظهار کرد: ازدواج‌هایی که انجام می‌شود و تقاضاهایی که از سوی ساکنان شهرهای بزرگ هر روز بیشتر می‌شود بیانگر تقاضا برای مسکن شهری بیشتر است و بنیاد مسکن با پاسخ دادن به این نیازها در عرصه تلاش بیشتر و خدمت به جامعه گام برمی‌دارد.

مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرها را اقدامی با هدف تأمین مسکن متقاضیان دانست و گفت: دولت با تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال اقدامات شایسته برای خانه‌دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری انجام داده است.

دولت با تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال اقداماتی شایسته انجام داده است

مدیر کل بازرسی وزارت کشور نیز در این بازدید از خدمات بنیاد مسکن تقدیر کرد و گفت: طرح‌های حمایتی مسکن، و طرح نهضت ملی مسکن برای خانواده‌هایی است که از داشتن مسکن، محروم هستند.

وی ادامه داد: این طرح ها تأمین کننده منافع جمعیت قابل توجهی از جامعه است که باید با شتاب قابل‌قبولی تداوم یابد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز با بیان گزارشی از اجرای طرح‌های تأمین مسکن شهری در استان فارس اظهار کرد: راهبردهای مختلفی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) طراحی شده است، از جمله این راهبردها این است که ساخت و ساز فعلی مسکن که توسط بخش خصوصی سالانه بین ۳۲۰ تا ۳۵۰ هزار واحد است، ارتقا یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: