اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 20 July 2023
فرمانده فراجا
آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور برگزار و بر مشارکت بیش از پیش همه نهادها با خادمان نظم و امنیت تاکید کرد.
تاکید بر مشارکت بیش از پیش همه نهادها با خادمان نظم و امنیتبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز  آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و دیگر مسئولان استانی در ستاد انتظامی کرمان برگزار شد.

سردار"احمدرضا رادان"در این آئین پس از ایراد سخنانی از سوی استاندار و امام جمعه کرمان از تعامل و همراهی اعضای شورای تامین و تمام ادارات و نهادها با مجموعه انتظامی قدردانی و بر استمرار این همکاری ها به منظور ارتقاء امنیت تاکید کرد.

فرمانده فراجا در ادامه با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)اظهار داشت: وقتی محرم هست، تلاش، ایثار، فداکاری، دانش، معرفت، علم و ادب و همه آن چیزی را که می‌شود در سرلوحه یک زندگی خوب قرار داد، وجود دارد.

وی افزود: مردم شایسته خدمت و تکریم هستند و اگر همه فرهنگ عاشورا را در فداکاری امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها تصور کنیم، گویا چیزی جز درس خدمت از جنس فداکاری و گذشت نیست و در این زندگی دنیا باید همچون شهدا و حاج قاسم عزیز به مردم خدمت کنیم.

سردار"رادان"با قدردانی از سختکوشی سردار ناظری فرمانده سابق انتظامی استان کرمان بیان کرد: هم اکنون نیز سردار فرشید برای انجام ماموریت سخت تر پا به عرصه جدید خدمتی نهاده است و از همه همرزمان می خواهیم از تمام لحظات خدمت برای خشنودی مردم بهره ببرند زیرا معلوم نیست فردا عمر و فرصتی وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خدمت انتظامی حساس، پیچیده، پراسترس و پر جوش و خروش است و با مردم و همه نوع فرهنگی آمیختگی دارد و وقتی انجام ماموریت با هوشمندی و درایت همراه نباشد ممکن است خوب به پایان نرسد.  

سردار"رادان"با اشاره به پیچیدگی و سختی کار انتظامی که تقدیم شهدای بسیار گواه این مدعی است، تصریح کرد: سردار ناظری خدمت صادقانه ای داشت و در طول خدمت خود نقش معلمی را از دست نداد و با انجام  ماموریت های سخت انتظامی، ارزش خدمت به مردم را به مصالح خود و خانواده ترجیح می داد؛ برای رفع مشکلات همکاران تلاش زیادی کرد و دلسوز خانواده شهدا و جانبازان بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پایان بیان کرد: کرمان شهر شهید حاج قاسم و انتخاب فرمانده انتظامی برای این دیار پهناور سخت بود اما در نهایت سردار"فرشید" به رغم مسئولیت مهمی که در سطح فراجا داشت برای این مسئولیت انتخاب شد که در این رابطه از همه مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه، استاندار، اعضای شورای تامین و نمایندگان مجلس، همرزمان انتظامی و نظامی و عموم مردم درخواست می کنیم وی را همراهی و خانواده شهدا نیز برای موفقیت های بیشتر همه خادمان امنیت دعا کنند.

در این مراسم با قرائت حکمی توسط سردار"معصوم بیگی"رئیس بازرسی کل فراجا سردار"ناصر فرشید" که تا کنون جانشین پلیس پیشگیری فراجا و طی سال های 1399 تا 1401 فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بوده است به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.v
نام:
ایمیل:
* نظر: