اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 19 July 2023
معاون بهره برداری توزیع برق تهران بزرگ مطرح شد
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از جریان برق توسط برگزارکنندگان مراسم مذهبی از متولیان و بانیان مراسم مذهبی درخواست کرد با توجه به موارد ایمنی، تامین کننده امنیت و سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) باشند.
درخواست رعایت نکات ایمنی برق در برپایی مراسم عزاداری حسینی هیئت‌ها و تکایابه گزارش عصرپرس از وزارت نیرو، "علیرضا رضایی" معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛ ابا عبدالله الحسین(ع) از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیئت، تکایا و ایستگاه‌های توزیع نذورات درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل‌های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

وی گفت: عزاداران حسینی برای ایمنی بیشتر هنگام حمل پرچم و علامت‌ های عزاداری ، حتما به تاسیسات و شبکه ‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند.

رضایی: افزود: رعایت فاصله ایمن از خطوط شبکه برق در زمان برپایی خیمه‌ها و حرکت دسته‌های عزاداری الزامی است و مسئولان هر هیات باید به این نکته توجه کنند.

وی بیان کرد: عدم نصب پرچم‌، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه‌های مرتبط با شبکه برق و روشنایی‌، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو و عدم استفاده از روش‌های غیر‌فنی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی ادامه داد: تکایا و هیات‌ مذهبی در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از ترمینال‌، سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

وی تصریح کرد: از افرادی که تا به امروز برای دریافت انشعاب موقت اقدام نکرده‌اند نیز درخواست می شود با مراجعه به منطقه برق مربوط یا تماس با سامانه تلفنی 1521 در زمان اداری اقدام به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: