اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 14 July 2023
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی امروز (جمعه، ۲۳ تیر) با حضور «بهمن عبداللهی» رییس اتاق تعاون ایران، «سید محمد موسوی» معاون ماشین آلات وزارت صمت و جمعی از نمایندگان مجلس آغاز به کار کرد.
آغاز به کاردوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در آیین گشایش این نمایشگاه «عزت‌الله اکبری تالارپشتی» رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و «اقبال شاکری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در قالب گروه های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن ها، اتحادیه ها، تشکل ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی به نمایش درآمد.

براساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی از ۲۳ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲ توسط اتاق تعاون ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا شده است.

نشست های تخصصی با حضور هیات های تجاری از کشورهای پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان و عمان با حضور فعالان صنعت آسانسور و پله برقی برای آشنای و فعالان این صنعت در عرصه صادرات برگزار می شود.

نمایندگان کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: