اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 12 July 2023
فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید و بر همکاری کامل در زمینه تجهیز و موزه‌آرایی این مرکز تأکید کرد.
آمادگی نیروی زمینی ارتش برای همکاری در زمینه تجهیز موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قمبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در نشستی در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، در جریان روند تکمیل این مرکز قرار گرفت.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر ضرورت نشر و ترویج حماسه اقتدار نیرو‌های مسلح بخصوص نقش نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس، بر آمادگی کامل این نیرو در راستای تجهیز موزه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این نشست، گزارش اجمالی از فراز و نشیب ساخت موزه، بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن و اهمیت موزه‌آرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیان کرد.

در این جلسه امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از معاونین سیاسی، امنیتی و فرهنگی، اجتماعی و زیارتی استانداری قم و نیز حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: