اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 06 July 2023
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دستان نیروی دریایی سپاه پُر بوده و دشمنان را در منطقه، نا امید کرده است، و این نیرو از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی سپاه، این نهاد مردمی و انقلابی است.
شریف: نیروی دریایی سپاه، دشمنان را نا امید کرده استبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در آیین تکریم و معارفه معاونان هماهنگ کننده و روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه که در بندرعباس برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه و منزلت این نیرو افزود: پاسداران نیروی دریایی سپاه فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را به سرعت عملیاتی کردند و بدون کوچک‌ترین دغدغه با تمام رنج‌ها و سختی هایی که داشتند، اوامر معظم له و ماموریت های محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد مردمی و انقلابی در ابعاد ایجابی و رسانه‌ای است و فرمانده مقتدر و محبوب آن با تسلط، اشراف، حلم، حوصله‌، درایت و نگاه تیزبینانه‌ و راهبردی توانسته با مجاهدت های هوشمندانه و شجاعانه دیگر فرماندهان و رزمندگان همکار و همراه خود، دشمن را در منطقه ماموریتی نیرو مایوس و ناامید کند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: به حمدالله نیروی دریایی سپاه در سال‌های اخیر در الحاق‌ها، رزمایش‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌هاو در اشراف اطلاعاتی و اقدامات میدانی و نیز عرصه های مردم یاری و خدمات اجتماعی به مردم سواحل و جزایر خلیج فارس همواره مایه عزت، منزلت و سربلندی نظام اسلامی و ملت عظیم الشان ایران بوده است.

سردار شریف ابزار کرد: دشمن اقتدار و صلابت دریادلان نیروی دریایی سپاه را در مواجهه با خود در آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز بارها تجربه کرده است.

وی خطاب به کارکنان ندسا گفت: شناورهای دشمن وقتی برای عبور از تنگه هرمز و خلیج فارس طبق قوانین بین‌المللی بایستی با شما حرف بزنند و پاسخگو باشند و شما از موضع اقتدار آنها را مورد سوال و پاسخ قرار می‌دهید، نمی داند پاسخ شما را چگونه بدهد، زیرا می‌دانند که دستتان پر است.

وی مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی را تابلوی راهنمای پاسداران انقلاب توصیف و با تاکید بر اینکه این نهاد بطور بالقوه حاج قاسم‌های فراوانی دارد، تاکید کرد: هوشمندی سردار فرمانده مقتدر نیروی دریایی سپاه و شجاعت همرزمان و همکاران عزیز ایشان در پیگیری و اجرای ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت پایدار در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس و تنگه هرمز و دفع هرگونه تهدید و ایجاد مزاحمت در مسیر تردد شناورها در این منطقه و صیانت از منافع و منابع ملت شریف ایران محصول درس‌های مکتب ولایت است.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: این نیرو در مکتب ولایت فقیه و تحت تعالیم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آموخته است و دلالت بر این حقیقت دارد که سپاه مهد تربیت و پرورش مجاهدانی چون حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از امنیت و آرامش ملت ایران است.

شریف: نیروی دریایی سپاه، دشمنان را نا امید کرده است

الحاق‌ تجهیزات دفاعی نیروی دریایی سپاه بسیار امیدبخش و افتخارآفرین است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این مراسم الحاق تجهیزات دفاعی نیروی دریایی سپاه را امیدبخش و افتخارآمیز دانست و گفت: درخشش رزمندگان نیروی دریایی سپاه در اجرای ماموریت‌های محوله موجب خرسندی و افتخار علاقمندان انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سعید فرجیان‌زاده افزود: امروز به حمدالله رزمندگان نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت‌های بزرگی را با افتخار سپری کردند و در برابر دشمنان انقلاب اسلامی درخشیدند.

وی ادامه داد: بارها با اقدامات نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب رهبری عزیز شاد شده و به حمدالله همه دوستداران انقلاب اسلامی به این نیرو افتخار می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی ها و توان رزم نیروی دریایی سپاه گفت: الحاق‌هایی که در سال‌های اخیر انجام گرفت، بسیار امیدبخش و افتخارآفرین است و همه مردم ما به شما عزیزان در این خطه بسیار حساس کشور افتخار می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که فرمانده دلاور، شجاع و مقتدر نیروی دریایی هم از افتخارات کشور و هم یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب هستند.

وی با اشاره به نقش مهم و معنویت افزای نمایندگی ولی فقیه گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۲ ماموریت مهم و کلان یعنی ماموریت هدایت و صیانت به نقش آفرینی و اجرای ماموریت‌های خطیر خود در این نهاد مقدس و انقلابی می‌پردازد.

سردار فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: به حمدالله سیر تعالی و تکامل نمایندگی ولی فقیه در ۴۰ سال گذشته یک سیر توام با موفقیت و بالندگی بوده است و امروز هم با تدبیر و تدوین سند تحول نمایندگی توانسته مرحله دیگری از رشد و خدمت خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام بدهد.

وی با تشریح ابعاد گوناگون سند تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها و سرمایه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت و عمل انقلابی است که مجموعه نمایندگی با تمامی توان در پی صیانت و ارتقا بخشی به آن است.

وی با تعظیم به مقام شامخ شهدای والا مقام نیروی دریایی سپاه و قدردانی از خانواده شهید علیرضا حوت گنج آبادی که در این مراسم حضور داشتند، خاطر نشان کرد: از خداوند متعال استعانت می‌جوییم ما را در راه این شهدای عزیز که عزت و سرافرازی ما مرهون آنهاست ثابت قدم بدارد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مخلصانه و مجاهدانه دریادار دوم پاسدار غلامی نیا، ضمن معرفی ناوسالار یکم پاسدار عبدالعظیم بهرامی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است ناوسالار دوم پاسدار احسان موذن نیز با حکم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: