اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 06 July 2023
رییس بنیاد مستضعفان از تکمیل مسیر برگشت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: برای ساخت قطعه سوم بنیاد مستضعفان با تمام ظرفیت‌ها آماده است.
فتاح: مسیر برگشت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال در دولت سیزدهم تکمیل می‌شودبه گزارش عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان امروز ۱۵ تیرماه در آیین افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران شمال ضمن تقدیر از تلاش های وزرای پیشین راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزاری فعلی و مسئولات حال حاضر از تکمیل مسیر برگشت قطعه ۲ آزادراه تهران شمال در دولت سیزدهم خبر داد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مسیر برگشت قطعه ۲ آزادراه تهران شمال هم اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در برنامه است که تا دولت سیزدهم تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

فتاح ادامه داد با فرمان رئیس جمهور ساز و کارهای اداری قطعه سوم آزادراه تهران شمال نیز در دستور کار قرار میگیرد و بنیاد مستضعفان با همه ی ظرفیت ها برای تکمیل این قطعه نیز تلاش خواهد کرد.

وی توضیح داد مجموعا ۶۰ هزار میلیارد تومان به قیمت روز برای تکمیل قطعه یک, دو و چهار سرمایه گذاری شده است که ۶۴ درصد آن توسط بنیاد مستضعفان و ۳۶ درصد آن توسط دولت انجام شد.

فتاح ضمن تشکر از سعیدی کیا رئیس پیشین بنیاد مستضعفان در سیاست گذاری برای اجرای آزادراه تهران شمال تصریح کرد: ساخت آزادراه با استاندارهای بین المللی انجام شده است و تمامی زیر ساخت های مسیر فراهم است.

وی توان مهندسان ایرانی را در تکمیل این پروژه حائز اهمیت خواند و گفت: بنیاد مستضعفان سیمان و میلگرد این ابر پروژه عمرانی را به طور کامل تامین می کنند.

وی در پایان بیان کرد: آزادراه تهران - شمال در شرایط تحریم با توان مهندسان داخلی در حال تکمیل است.
نام:
ایمیل:
* نظر: