اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 04 July 2023
با حضور وزیر بهداشت و فرمانده کل ارتش؛
بیمارستان بین المللی نبوّت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک با ظرفیت ۹۶ تخت با حضور وزیر بهداشت و فرمانده کل ارتش افتتاح شد.
بیمارستان بین المللی نبوّت نداجا کنارک افتتاح شدبه گزارش عصرپرس، آیین افتتاح بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش صبح امروز ( سه شنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامي ايران، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم دریایی کنارک برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش، بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و توسط اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فضایی به وسعت ۵ هکتار و زیر بنایی بالغ بر  ۱۳۲۰۰ متر مربع ساخته شده است.

همچنین این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش‌های بستری زنان ،مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو ، سی سی یو ، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و همچنین بخش‌های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس‌های درسی است که  به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و ساخته شده است.

گفتنی است، در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می‌تواند تاثیر بسزایی در  رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد و بنای بیمارستان در نقطه‌ای احداث شده است که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه‌روز میسر باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: