اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۲ - 03 July 2023
شرکت توانیر در بیانیه‌ای اعلام کرد
شركت توانير با صدور اطلاعيه‌ای از آمادگی كامل صنعت برق كشور برای تامين برق حوزه های برگزاری نوبت دوم كنكور سراسری1402 طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
آمادگی کامل برای تامین برق حوزه‌های برگزاری کنکور سراسریبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، امسال برای نخستین بار کنکور سراسری در یک روز کاری برگزار می‌شود. ​از این رو صنعت برق با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام امادگی برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور، از همه هموطنان خواست که با همکاری با صنعت برق، در تامین برق مراکز و آرامش فرزندان خود سهیم باشند.

براساس این گزارش ، نوبت دوم كنكور سراسری سال 1402 طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (14 و 15 تیر 1402) در سراسر كشور برگزار می‌شود و صنعت برق كشور همچون سال‌های گذشته به منظور تامین برق مطمئن و پایدار مراكز برگزاری آن، در آمادگی كامل به سر می‌برد.

در همین خصوص سخنگوی صنعت برق كشور نیز تاكید كرد: همه همكاران صنعت برق در سراسر كشور در جهت تأمین برق پایدار مراكز برگزاری آزمون و حفظ آرامش آینده سازان این مرز و بوم كاملاً آماده هستند.

در این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده است تا با قرار دادن درجه كولرهای گازی خود بر روی 24 و استفاده از دور كند كولر آبی،صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه هنگام برگزاری كنكور سراسری یاری كنند.

این گزارش حاکی است نوبت اول كنكور سراسری سال 1402 طی روزهای 29 و 30 دی سال گذشته برگزار شده بود.



نام:
ایمیل:
* نظر: