اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۲ - 02 July 2023
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت خلیج فارس و دریای عمان نقش مهمی بر عهده دارد و برای حمایت از نداجا و پیشبرد اهداف آن، هر کاری از دستمان بر بیاید، کوتاهی نخواهیم کرد.
دستگاه قضا حامی نیروی دریایی در تامین امنیت خلیج فارسه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی در دیدار با جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دستگاه قضایی خود را موظف می‌داند که با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه در تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور و مأموریت‌های بزرگی که بر عهده این نیرو بوده، همکاری لازم را داشته باشد.

وی با تبریک توفیقات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در انجام مأموریت‌های محوله در آب‌های بین المللی و اقیانوس ها، ادامه داد: این حضور مقتدرانه حاکی از توانمندی دریایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و تکاوران نیروی دریایی ارتش ثابت کردند آماده جانفشانی برای دفاع از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در منطقه هستند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: دستگاه قضایی استان برای برقراری نظم و امنیت دریایی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعامل بسیار خوبی دارد و از این رو تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن افزایش ارتباط با نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات رسانی در جهت رضایتمندی مردم و حفظ امنیت میهن عزیزمان را با شتاب هرچه بیشتر پیگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک موفقیت های نداجا، حضور ستاد نیروی دریایی و فرماندهی ارشد آن در استان هرمزگان را مایه افتخار عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب فخر و مباهات در این نقطه از ایران اسلامی است.

گفتنی است؛ در جریان این دیدار امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده توسط نداجا برای دفاع از حریم دریایی کشور در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان پرداخت و بر تعامل و هم افزایی نیروی دریایی ارتش و دستگاه قضایی به منظور حفاظت از نظم و امنیت در مرزهای آبی کشور تأکید کرد.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: