اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از رایگان بودن بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.
کشاورزان خوزستانی از فرصت تامین برق رایگان استفاده کنندبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اینکه وزارت نیرو ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف تابستان جاری تدوین کرده که همگی در دست اقدام است اظهارکرد: برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی استان خوزستان که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقدکرده‌اند در ۱۹ ساعت از شبانه‌روز رایگان می‌شود.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیئت دولت، مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورتی که پنج ساعت در روز و در بازه زمانی ساعت ۱۱ تا ۱۸ الکتروپمپ ها را خاموش کنند و زمان آبیاری را به ساعات دیگر منتقل نمایند، از ۱۹ ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به وجود چهار هزار و ۱۰۰ مشترک چاه آب کشاورزی تحت پوشش این شرکت گفت: ساعات بهره‌مندی کشاورزان خوزستانی یک فرصت خوب برای استان است و استقبال ۸۰ در صدی کشاورزان از این طرح در سال گذشته، نشان دهنده موفق بودن چنین برنامه هایی است که انتظار می رود امسال این مشارکت بیشتر باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: