اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده مطرح کرد:
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده گفت: از آنجایی که بخش قابل توجهی از سدها و نیروگاه‌های برق‌آبی کشور در استان خوزستان احداث شده است، در چنین شرایطی این استان از ظرفیت بسیار خوب گردشگری آبی برخوردار است.
ظرفیت قابل توجه گردشگری آبی استان خوزستان با احداث سدهابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، سمیه خداپرست در نشست «نقش گردشگری آبی در توسعه پایدار استان خوزستان» با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباط دوسویه دولت و مردم گفت: در این راستا می‌توان از ظرفیت تشکل‌ها و نخبگان بهره برد.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با اشاره به پیشبرد اقدامات سازنده و کاربردی در شرکت آبفای وزارت نیرو و ضرورت انعکاس نتایج این اقدامات به مردم، افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان یکی از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود و بخش قابل توجهی از سدها و نیروگاه‌های برق‌آبی در این استان احداث شده است، می‌توان گفت در چنین شرایطی استان خوزستان از ظرفیت بسیار خوب گردشگری آبی برخوردار شده است.

بنابر این گزارش سمینار «نقش گردشگری آبی در توسعه پایدار استان خوزستان» با همکاری کمیته آب و گردشگری کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی ایران، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن مفاخر معماری ایران و کمیته مخازن چندمنظوره IRCOLD، با همراهی منطقه آزاد اروند، میراث فرهنگی خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

در این نشست مباحث مختلفی از جمله «مسیرهای گردشگری آبی شوشتر با هدف معرفی آثار تاریخی شهر»، «ظرفیت‌های گردشگری آبی و معرفی رودخانه‌ها در منطقه آزاد اروند‌»، «میراث تاریخی آب و توسعه گردشگری استان خوزستان»، «روابط عمومی گردشگری» و «سال خوزستان و اهم اقدامات کمیته برگزاری» ارائه شد.
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: