اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 12 June 2023
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب و قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح جهش تولید مسکن موضوع رفع این مشکل در بلندمدت را مورد توجه قرار داد، قانون دیگر مربوط به مالیات بر خانه‌های خالی است که از احتکار جلوگیری می‌کند کار دیگر مربوط به اجاره بها بود که این موضوع هم در قانون‌گذاری وجود نداشت و مجلس شورای اسلامی برای آن قانون وضع کرد.
قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن در جهت رفع مشکلاتبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و بعد از اتمام بررسی جزییات طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای مسکن اظهار کرد: از همه نمایندگان در صحن و کمیسیون عمران تشکر می‌کنم که توانستیم یکی از دغدغه‌های جدی درباره مسکن و اجاره مسکن را رفع کنیم موضوع اجاره مسکن در قانون گذاری خالی بود.

وی با اشاره به تصویب و قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح جهش تولید مسکن موضوع رفع این مشکل در بلندمدت را مورد توجه قرار داد، قانون دیگر مربوط به مالیات بر خانه‌های خالی است که از احتکار جلوگیری می‌کند کار دیگر مربوط به اجاره بها بود که این موضوع هم در قانون‌گذاری وجود نداشت و مجلس شورای اسلامی برای آن قانون وضع کرد.

کمبود قانون در موضوعات مربوط به مسکن وجود ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی اظهار کرد: امروز دیگر کمبودی در موضوعات مربوط به مسکن وجود ندارد ان شاءالله شورای نگهبان در زمان مقرر کار خود را انجام دهد و اگر اشکالی درباره مصوبات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای مسکن است، ارائه دهد تا هرچه سریع‌تر مجلس آن را رفع کند. ان شاءالله تا پایان خردادماه یعنی موعد جابه‌جایی‌ها این موضوع به قانون تقدیم شده و برای اجرا ابلاغ شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: