اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10 June 2023
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: از آنجایی که فضاهای محدودی در اختیار بنیادشهید است طبق قانون باید همه سازمان‌ها و نهادها در قبال ایثارگران مسئولیت داشته باشند تا این قشر زحمتکش از همه فضاهای ورزشی موجود استفاده کنند.
ایثارگران حق استفاده از فضاهای ورزشی همه نهادها را دارندبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید؛ آزمان کادری روز شنبه در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، با بیان اینکه سلامت و نشاط ایثارگران از اولویت‌های بنیاد شهید است، اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت جسمی و فکری خانواده شهدا و جانبازان، استفاده ایثارگران از امکانات ورزشی ورامین تسهیل می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: باید بپذیریم ایثارگران متعلق به تمام مملکت هستند برای این موضوع مسئولیت متوجه همه ما است.

وی اضافه کرد: محیط ورزشی باعث می شود روابط در محیط خانه هم ترمیم و آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند؛ ورزش به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده نیست بلکه ایثارگران با تحرکات ورزشی به عنوان سرمایه اجتماعی از نظر جسمی، روحی و روانی تقویت می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در این نشست اظهار داشت: ایثارگران و خانواده‌های شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما خود را در قبال این عزیزان مسئول می‌دانیم.

حامد رستمی تاکید کرد: به منظور تکریم، ارتقاء سطح سلامت و نشاط ایثارگران، استفاده از امکانات ورزشی برای خانواده شهدا و جانبازان تسهیل می‌شود.

گفتنی است در این نشست نحوه برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای اردوهای راهپیمایی خانوادگی و سایر موضوعات مرتبط در حوزه ورزش ایثارگران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: