اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
همزمان با شروع موج گرما در کشور؛
اهمیت موضوع نهادیه ساختن فرهنگ مصرف بهینه آب و برق و صرفه‌جویی از منابع در شرایط کنونی ایران و جهان، این‌ بار پای ورزش را به میانه گود کشانده و در همین راستا مسابقات فوتسال با حضور چهار تیم از هنرمندان و پیشکسوتان از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود.
مسابقات فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان سرخ آبی برگزار می‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، «صرفه‌جویی در مصرف آب و برق» بهانه برگزاری مسابقات دو روزه فوتسال بین هنرمندان و پیشکسوتان از تیم‌های پرسپولیس و استقلال است.

در همین راستا مسابقات فوتسال با حضور چهار تیم از شامل «هنرمندان»، «پیشکسوتان استقلال»، «پیشکسوتان پرسپولیس» و «منتخب وزارت نیرو» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (دهم و یازدهم خرداد) در ورزشگاه نیروگاه طرشت با شعار «صرفه‌جویی در مصرف آب و برق» برگزار می‌شود.

دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو که متولی برگزاری این مسابقه برای نخستین بار است، اعلام کرده که "محمود نصیرلو" و "منوچهر نظری" داوران سرشناس بین‌المللی فوتسال ایران این دوره از مسابقات را سوت می‌زنند.

برگزاری این مسابقه ورزشی می‌تواند زمینه آگاهی‌بخشی طرفداران و هواداران تیم‌های شرکت‌کننده را درباره اهمیت و چگونگی مصرف آب و انرژی فراهم کند.

قرار است روی پیراهن هر یک از بازیکنان شرکت‌کننده در نخستین دوره از مسابقات، شعارهای مربوط به کاهش مصرف آب و برق درج شود.

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات فوتسال با حضور "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو، معاونان و دیگر پیشکسوتان از تیم‌های شرکت‌کننده تقدیر خواهد شد.

بازیکنان تیم هنرمندان را علی اوسیوند، سیدمجتبی ظریفیان، آرون افشار، مهدی صالحپور، سامان آقازمانی، محمد طاهری، آرش چمنی، حامد طاها، محمد سیانکی، بهزاد عباسی، حمید سنایی، مسعود سیفی، عباس رضوی، امید جهان، سیاوش مفیدی، حامد تهرانی، محمود نجف‌زاده و رضا حسینی تشکیل می‌دهند.

اما رضا حسن‌زاده، شاهین بیانی، علی چینی، امیرشمسایی، امیرفراشی، افشین حاجی‌پور، رضا عزیزی، محمد مومنی، ادموند اختر، بهمن طهماسبی، حسین حسینی، محمد نوری(مربی) و سیدغفور جعفری (سرپرست) بازیکنان تیم پیشکسوتان استقلال را تشکیل می‌دهند.

برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس نیز بهروز سلطانی، سعید عزیزیان، بهزاد داداش‌زاده، حسن شیرمحمدی، حمید درخشان، مهدی صالح‌پور، مجتبی شیری، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، سهراب انتظاری، مهدی حدادپور (سرپرست) و مرتضی فنونی‌زاده پا به توپ می‌شوند.

بازیکنان تیم منتخب وزارت نیرو را نیز سعید شورشی، امین اسماعیلی، علی عرب نصرآبادی، محمد رحیمی، مهدی صادقی، امیررضا هژبر، کامبیز اقبالی، مالک حسین‌زاده، فرامرز گلزاده، محمدرضا مقدمی، علی صیفی و حمید واعظ تشکیل می‌دهند.



نام:
ایمیل:
* نظر: