اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 17 May 2023
رییس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی:
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب به کشور در روز جمعه خبر داد.
سامانه بارشی جدید روز جمعه وارد کشور می‌شودبه گزارش عصرپرس، «صادق ضیاییان» امروز چهارشنبه درباره وضعیت آب و هوا افزود: بارش‌های رگباری امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) در بخش‌هایی از شرق کشور و غرب سواحل خزر ادامه خواهد داشت و روز پنجشنبه به استان بوشهر و جنوب فارس و برخی نقاط شمال غرب کشور می‌رسد.

ضیاییان گفت: روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های غربی کشور و شمال غرب خواهد شد؛ در این روز در جنوب استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی توضیح داد: با ورود سامانه بارشی جدید از جمعه به کشور برای استان‌های واقع در غرب کشور و شمال غرب طی این روز بارش باران آغاز می‌شود. همچنین ارتفاعات کرمان و هرمزگان تحت‌تأثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

ضیاییان ادامه داد: روز شنبه آینده فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور تقویت می‌شود و گستره بارش‌ها تمام کشور را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز چهارشنبه همچنین در شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: