اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 02 May 2023
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه خبرداد:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه، ۴۰ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و ارتفاعات بازی دراز صعود می‌کنند.
صعود ۴۰ هزار نفری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و ارتفاعات بازی‌درازبه گزارش خبرنگار سرویس سیاسی عصرپرس، سردار قاسم قریشی ظهر امروز در نشست خبری قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج (افتتاحیه راهیان نور غرب کشور)، اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از دستاوردهای دفاع مقدس، راهیان نور، کنگره‌های شهدا و به تصویر کشاندن دستاوردهای دفاع مقدس، با استفاده از ابزار و بهره‌مندی از هنر و رسانه به نکات بسیار آموزنده و باارزشی برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: گذشته ملت ما در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تحلیل و برآورد دشمنان و صحنه واقعی زندگی نشان می‌دهد از دفاع مقدس دستاوردهای مهم خودباوری، اعتماد به نفس، مقاومت، ایثار و ایستادگی به دست آمده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه عنوان کرد: با اتکاء به دستاوردهای دفاع مقدس توانسته‌ایم با برخورداری از روحیه خودکفایی و رهایی از وابستگی نتیجه‌ای را رقم بزنیم که نه تنها ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نقشه‌های دشمن را بر باد داد، بلکه تا امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که در جنگ نظامی نتیجه‌ای عایدشان نمی‌شود.

سردار قریشی تصریح کرد: اینگونه است که امروز دشمنان از هرگونه حمله و عملیات نظامی بر علیه ملت و کشور ما هراس دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه کشور در بسیاری از فناوری‌ها و زیرساخت‌های علمی و دانشی در زمره کشورهای برتر دنیا قرار دارد، افزود: ایران در مقایسه با کشورهای مورد حمایت غرب، آمریکا و اروپا در حوزه‌های هوافضا، هسته‌ای‌، دارویی، نانو، سلول‌های بنیادی، داروسازی، تجهیزات پزشکی و سدسازی به دستاوردهای عظیمی دست یافته و اینها نتیجه خودباوری و خوداتکایی در دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در ادامه با تاکید براینکه در سنوات گذشته راهیان نور با قدرت انجام میشد و بعد از کرونا نیز اقدام به برگزاری این اردوها در مناطق بازی دراز کردیم و ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت  نیز به مناسبت عملیات بازی دراز مراسم تجلیل از شهید شیرودی و بعد از آن صعود ۴۰ هزارنفری مردم در بازی دراز را خواهند داشت و این آغاز راهیان نور سال جدید خواهد بود.




خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: