اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 26 April 2023
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو خبر داد:
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در 174 روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.
افتتاح طرح جهاد آبرسانی در 174 روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، میثم جعفرزاده طرح جهاد آبرسانی را بزرگترین پروژه عمرانی کشور به لحاظ ساختاری، تعداد کارگاه‌های فعال و به لحاظ وسعت در کشور عنوان کرد و از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در 174 روستای استان خوزستان، همزمان با نخسین سفر استانی رئیس جمهور و وزیر نیرو به این استان در سال‌جاری خبر داد.

مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، تعداد کل روستاهای مشمول این طرح در سراسر کشور را 7138 روستا عنوان کرد و افزود: از این تعداد 766 روستا در استان خوزستان واقع شده است.

وی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی تاکنون در 451 روستای کل کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفته که از این میان 174 روستا متعلق به استان خوزستان می‌شود.
وی تاکید کرد: البته عملیات آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی در بیش از ۲۵۰۰ روستا در کل کشور از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، ملی و خیرین آبرسان انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

جعفر‌زاده یادآور شد: عملیات آبرسانی تا پایان سال‌جاری به طور کلی در 1000 روستای کشور و به طور خاص در 170 روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به تشریح روند پیشرفت این طرح در روستاهای خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این طرح در ۱۸ شهرستان خوزستان در حال اجرا بوده و با روند مطلوبی در حال پیشرفت است، به‌طوری‌که خوشبختانه در شهرستان‌های حمیدیه، اندیکا، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه شاهد پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی این‌پروژه عظیم ملی هستیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: