اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 26 April 2023
فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
سرقت مسلحانه در آزادراه اندیمشک منجر به قتل شدبه گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان گوروئی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی توسط سارقان مسلح به یک دستگاه خودروی پارس در آزادراه پل زال-اندیمشک که منجر به قتل راننده خودرو شده بود، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و منسجم آن‌ها را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

گوروئی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی کشف شد، گفت: قاتلان در تحقیقات پلیس با انگیزه سرقت خودرو صراحتا به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، بیان کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش شهروندان است و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: