اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - 14 April 2023
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد شدید در دامنه‌های جنوبی البرز و کاهش کیفیت هوا در استان‌های واقع در این منطقه برای برخی مناطق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی کرد.
تداوم بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «کبری رفیعی» افزود: امروز در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل خزر، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد همچنین در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

وی از وزش باد شدید در دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد و گفت: امروز مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور کاهش کیفیت هوا دارند. شنبه (۲۶ فروردین) در بیشتر مناطق کشور جو پایدار پیش‌بینی شده است و فقط در استان‌ سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: یکشنبه (۲۷ فروردین) در اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، امروز (۲۵ فروردین) شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر کاهش دما دارند و از روز شنبه (۲۶ فروردین) مجدد این مناطق افزایش دما را تجربه می‌کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز (۲۵فروردین) تا روز یکشنبه (۲۷ فروردین)، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) آب های خزر مواج و متلاطم می‌شود.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است و در برخی ساعت‌ها با وزش باد شدید همراه است. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۸درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما نیز ۱۰ درجه ثبت شد.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: