اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - 04 April 2023
فرمانده نیروی زمینی ارتش در گلزار شهدای کرمان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه به برکت وجود ولایت فقیه و خط سرخ شهادت، راه اسلام و قرآن ادامه خواهد داشت، گفت: دشمنان انواع ترفندها را برای سرنگونی نظام اسلامی به‌کار بردند و پس از آنکه دیدند نمی‌توانند نظام ما را سرنگون کنند، تمام تلاش خود را برای منحرف کردن اصول کلی نظام به‌کار گرفتند.
دشمنان انواع ترفندها را برای سرنگونی نظام اسلامی به‌کار بردندبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در گلزار شهدای کرمان، با درود به روح پاک امام راحل که  درِ باغ شهادت را به روی طالبان شهادت باز کرد و درود به روح پاک شهیدانی که در هیچ زمانی امام خود را تنها نگذاشتند، گفت: امروز توفیقی نصیب ما شد که در گلزار شهدای کرمان و بر سر مزار شهید سرفراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم ‌سلیمانی حاضر شوم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: به برکت وجود ولایت فقیه و خط سرخ شهادت، راه اسلام و قرآن ادامه خواهد داشت و امامت و ولایت پیوسته مورد حمایت عاشقان ولایت خواهد بود.

وی ادامه داد: میهن عزیز ما در پناه خون شهدا و عظمتی که شهدای عزیز ما در رکاب ولایت برای این نظام و این کشور ایجاد کردند، کشوری امن است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: دشمنان ما انواع ترفندها را برای سرنگونی این نظام اسلامی به‌کار بردند و پس از آنکه دیدند نمی‌توانند نظام ما را سرنگون کنند، تمام ترفندها و تلاش خود را برای منحرف کردن اصول کلی نظام به‌کار گرفتند اما نتیجه‍ای نگرفتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ ترکیبی را علیه نظام آغاز کردند و با تمام توان پای کار آمدند، گفت: دشمنان ما بدانند که به برکت خون شهیدان و به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که احیاگر این نسل و نسل‌های آینده تا ابد است طرفی نخواهند بست و دیر یا زود طومار زندگی ننگین آنها در هم پیچیده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: