اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۳۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - 26 March 2023
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اثر بخشی تدابیر اتخاذ شده توسط این شرکت و اقدامات انجام شده در ماه‌های پایانی سال گذشته برای حفظ پایداری و امنیت شبکه توزیع برق این کلان‌شهر اظهار داشت: طی روزهای ابتدایی تعطیلات تاکنون، شاهد هیچگونه خاموشی خاص یا حادثه‌ای در حوزه برق شهر تهران نبوده‌ایم.
شبکه برق شهر تهران در پایداری کامل استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، کامبیز ناظریان در حاشیه بازدیدهای نوروزی، گفت: پایداری کامل شبکه توزیع برق پایتخت در ایام نوروز و عدم وقوع هرگونه خاموشی یا حادثه خاص در پنج روز ابتدایی تعطیلات نوروزی با تلاش پرسنل این شرکت انجام شد.

وی ادامه داد: آرامش خاطر شهروندان تهرانی در ایام نوروز را مهم‌ترین رسالت کاری کارکنان این شرکت دانست و با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در ایام تعطیلات و لزوم حفظ پایداری شبکه با توجه به تغییرات الگوی مرسوم مصرف در ایام نوروزی بر ضرورت آمادگی 24 ساعته تمامی نیروهای نظارتی و عملیاتی این شرکت در ایام نوروز تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و همچنین مانورهای اصلاح و بهسازی شبکه که طی ماه‌های پایانی سال گذشته توسط مناطق ۲۲ گانه برق در شهر تهران اجرا شد، شاهد آن بودیم که طی پنج روز ابتدایی سال تمامی بخش‌های شبکه در پایداری کامل بوده و هیچگونه حادثه‌ای در حوزه برق برای شهروندان و مسافران نوروزی رخ نداده است.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی کامل همکاران خود، امیدواریم طی روزهای آینده تا پایان مسافرت‌های نوروزی هموطنان بتوانیم شایسته‌ترین خدمات را در حوزه برق ارائه کنیم.

ناظریان تصریح کرد: تمامی خودروهای مانور این شرکت با تجهیزات کامل در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند و در صورت وقوع هرگونه خاموشی احتمالی با بهره‌گیری از سامانه‌های پیشرفته مکان محور در کوتاه‌ترین‌ زمان برای رفع عیب در محل حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: با هدف تامین امنیت شهری و همچنین سهولت تردد شهروندان و مسافران در ساعات تاریکی، وضعیت روشنایی معابر شهر تهران نیز به صورت مستمر در حال رصد است.



نام:
ایمیل:
* نظر: