اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - 04 March 2023
امیر سرتیپ حیدری با حضور در اردوگاه امامزاده هاشم(ع) از اردوگاه زمستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.
بازدیدفرمانده نیروی زمینی از اردوگاه زمستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علیبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از اردوگاه زمستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با تاکید بر آمادگی بالای نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای کشور گفت: امروز نیروی زمینی در مرتبه‌ای از آمادگی قرار دارد که می‌تواند پاسخگوی هر نوع تهدید عملیاتی باشد و این آمادگی موجب شده تا کشور از امنیت بالاتری برخوردار شود.

وی با اشاره به اهمیت بالای آموزش‌ها در تربیت فرماندهان آینده ارتش تصریح کرد: آموزش‌ها باید به نحو شایسته و کامل ارائه شوند و فرماندهان نیز باید اطمینان حاصل کنند که دانشجویان آموزش‌ها را به نحو احسن فرا گرفته‌اند. شما افسران دانشگاه‌های افسری ارتش باید همواره در انتخاب‌های زندگی خود، دقت کافی را داشته باشید و با تبعیت از فرماندهان خود، مشی مطیع بودن بکنید چرا که افسران دانشگاه‌های افسری، لباس سربازی امام زمان (عج) را پوشیده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و امروز جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیال خام دشمنان و به برکت خون شهدا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور و نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی، مظهر اقتدار و امنیت است.

امیر سرتیپ حیدری ضمن بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی اردوگاه امامزاده هاشم(ع)، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسئولان این مرکز را رضایت‌بخش عنوان کرد.


دبیر: وجیهه مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: