اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - 03 March 2023
وزیر نیرو همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، از ایستگاه پمپاژ یک خط آبرسانی سیراف به جم در این استان بازدید کرد.
بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی سیراف به جم در استان بوشهربه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "ابوالحسن عالی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در حاشیه بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی سیراف به جم گفت: طرح آبرسانی سیراف - جم از جمله پروژه‌های شاخص وزارت نیرو بود که افتتاح آن با دستور رئیس جمهور محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: این طرح آبرسانی دو شهر و و روستاهای تابعه را تحت پوشش قرار داده و جمعیت تحت پوشش آن ۱۲۰ هزار نفر در افق طرح است.

عالی ادامه داد: منبع تامین آب این پروژه در حال حاضر خط انتقال کوثر در نظر گرفته شده، اما در آینده‌ای نزدیک به آب شیرین‌کن سیراف- جم تغییر خواهد کرد.

وی یادآور شد: خط انتقال آب این پروژه ۴۲ کیلومتر و خط برق آن ۳۱ کیلومتر است که مجموع اعتبار آن نیز هشت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال است.

عالی بیان کرد: از مهمترین اهداف این پروژه، آبرسانی به بخش مرکزی شهرستان جم است که در چندماهه اخیر با تلاش جهادی سرعت و شتاب بسیار خوبی در روند اجرای آن محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: بوشهر از استان‌های پیشگام در احداث آب‌شیرین‌کن است که این شرایط نویدبخش افزایش پایداری تامین آب شرب در استان بوشهر است.

عالی افزود: در استان بوشهر اکنون چندین پروژه آب‌شیرین‌کن در دست احداث است که بر اساس تاکید رئیس جمهور حمایت اعتباری بسیار خوبی از این پروژه‌ها محقق خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: