اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۳۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - 28 February 2023
طی حکمی از سوی فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ؛
با حضور خداداد بیرانوند، فرمانده مرکزمقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن وتجارت، حسین مهویدی، مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) و چند تن از اعضا شورای مرکز بسیج و معاونین مگفا "مهدی جلالی مقدم" به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) معرفی شد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) منصوب شدبه گزارش عصرپرس، در این مراسم، بیرانوند ضمن یادآوری و تسلیت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، شهدای مدافع امنیت و تقدیر و تشکر از مدیر عامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات جهت همراهی و مساعدت در ایجاد پایگاه جدید التاسیس  مرکز مگفا عنوان کرد:  بسیج به دستور مقام عظما ولایت شجره طیبه نام گذاری شده و از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ضمن تاکید این مطلب که بسیج همواره در همه ی حوادث خط مقدم خواه حوادث و بلاهای طبیعی مانند سیل و زلزله چه شرایط حساس کنونی و دفاعی و امنیتی جامعه و کشور حضور داشته و دارد.

فرمانده مرکزمقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن وتجارت، با بیان اینکه بسیجی یعنی خط شکن، بسیجی یعنی جان فدا، بسیجی یعنی بی ادعا، گفت: همه ی ما باید تلاش کنیم  تا بسیج را در همه ی حوزه های علمی پژوهشی، دفاعی و پزشکی و در تمامی معاونت ها  بصورت کاملا تخصصی فعال تر کنیم.

بیرانوند با عنوان اینکه در حوزه علمی و پژوهشی قراردادهایی با دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی منعقد شده که همه بسیجیان در مقوله ادامه تحصیل راحت تر بتوانند ادامه تحصیل دهند، گفت: همچنین در حوزه صنعت و معدن تفاهم نامه ای با جامعه ی بسیج مهندسین تحت عنوان صنعت یار نیز منعقد گردیده است.

وی ادامه داد: در رابطه با اردوهای جهادی و راهیان نور با همکاری مرکز ملی مس نیز یک تیم پزشکی ۳۰نفره تعیین شده که ۳روز در ماه به مناطق محروم سفر کرده و بصورت رایگان ارائه خدمت می کنند. در خصوص مسابقات و لیگ های ورزشی اقدامات خوبی انجام شده و بسیج وزارت صمت هم در سطح استانی و هم در سطح سازمان ها و ادارات خوشبختانه مقام های خوبی را کسب کرده است.

در ادامه این مراسم، مهویدی ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد پایگاه بسیج در این مرکز عنوان کرد: امیدوارم با هم افزایی که بین بسیج و دیگر قسمت های شرکت شاهد رشد بیشتر مجموعه هم از لحاظ فرهنگی و علمی باشیم.

مهویدی تاکید کرد: همه ی ما کارهای جهادی را از بسیج یاد گرفتیم از این رو بسیج کمک دست مدیرعامل است. در مگفا نیروهای نخبه ای وجود دارد و می توان از این تخصص و مهارت ها در  داشتن بسیجی فعال به روز و پویا استفاده کرد.

در پایان جلسه بیرانوند ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم، مهدی جلالی مقدم را به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) معرفی و حکم مسولیت و سند انتظار را به وی اهدا نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: