اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - 21 February 2023
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: روسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند.
آیت‌الله جنتی: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنندبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی در نطق افتتاحیه یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم»، ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان، میلاد حضرت امام حسین، امام سجاد، حضرت ابوالفضل و حضرت صاحب الزمان علیهم السلام را تبریک گفت و افزود: این ماه پرخیر و برکت، بهار عبادت است. از خداوند متعال می خواهیم به همه ما توفیق بهره مندی از برکات این ماه شریف را عنایت فرماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به حضور برخاسته از بصیرت مردم در همراهی با انقلاب اسلامی، گفت: به خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه اعلام می کنیم که بهترین راه تشکر از مردم، خدمت خالصانه و شبانه روزی به آنان است.

آیت الله جنتی در خاتمه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال جدید هستیم از مسئولان خواست با برنامه ریزی مؤثر و نظارت جدی، برای حل مشکلات اقتصادی و مردم تلاش کند تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید بروند.
نام:
ایمیل:
* نظر: