اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - 16 February 2023
وزیر کشور:
وزیر کشور به دنبال دستور رئیس جمهوری، از استانداران همجوار چهارمحال و بختیاری خواست تا همه امکانات لازم را برای کمک به هموطنان گرفتار در برف این استان ارسال کنند.
کمک‌رسانی و ارسال ماشین‌آلات بیشتر به چهارمحال در دستور کار قرار می‌گیردبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این رابطه گفت: شب گذشته به علت نامساعد بودن شرایط جوی استان، هواپیمای حامل وزیر موفق به فرود در باند فرودگاه شهرکرد نشد و وزیر روز پنج‌شنبه به صورت زمینی به استان آمد.

وی تصریح کرد: وزیر کشور از آغاز بارش برف در این استان تاکنون به طور مستمر اخبار را از استان اخذ کرده و در جریان جزییات شرایط این استان قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دغدغه رییس جمهور و معاون اول در خصوص امدادرسانی به مردم استان، خاطرنشان کرد: ایت الله رییسی و معاون اول رییس جمهور برای بسیج ظرفیت های کشور در خصوص امدادرسانی به استان، دستورات لازم را به دستگاه های مرتبط ابلاغ کرده‌اند.

احمد وحیدی وزیر کشور در دستوری فوری به استانداران کردستان، یزد و بوشهر خواست تا همه امکانات لازم را برای کمک به چهارمحال و بختیاری گرفتار در برف سنگین ارسال کنند.

این دستور وزیر کشور در پی تماس تلفنی رئیس جمهوری که در سفر چین به سر می برد با معاون اول رئیس جمهور صادر شد که خواستار بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار برای حل مشکلات ایجاد شده ناشی از بارش شدید برف شده بود.


تاکنون ۲۰ دستگاه لودر و بولدوزر و ۴ دستگاه برفخور به مناطق محاصره شده در برف اعزام شده اند و کمک ها ادامه دارد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: