اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۹ دی ۱۴۰۱ - 30 December 2022
همزمان با گشایش هجدهمین نمایشگاه صنعت آب ایران؛
در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران»، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌های تابع وزارت نیرو در حوزه آب و فاضلاب و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد و به امضا رسید.
تفاهم‌نامه‌های همکاری صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب به امضا رسیدبه گزارش عصرپرس، همکاری‌های مشترک بین موسسه تحقیقات آب و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات هریک از طرفین به منظور اجرای مشترک طرح‌های پژوهشی- کاربردی، برگزاری رویدادها و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی از جمله این تفاهم‌نامه‌ها است.

قرارداد راه‌اندازی کارخانه نوآوری آب میان موسسه تحقیقات آب و شرکت حیات اکسیر مهرآب و انعقاد تفاهم‌نامه با دفتر پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از دیگر رویدادهای نمایشگاه در حوزه امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری‌است.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری با موضوع‌های" تولید کیت ویال" از سوی شرکت سپهر کویر فرداد و " ساخت نمونه‌بردار اتوماتیک " از سوی شرکت دانش بنیان آبان رایمن با شرکت آبفای استان قم به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری با موضوع " انجام پایلوت بهره‌گیری از کولرهای اصلاح‌شده و بهینه‌شده در شهرستان‌های سمنان‌‌، مهدی‌شهر و سرخه با شرکت فناور سیماب سمنان منعقد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» صبح امروز، ۹ دی‌ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه، درکنار  مشارکت ۱۶۹ شرکت داخلی و ۶ شرکت‌ خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب و تأسیسات مرتبط با آن حضور فعال و گسترده‌ای دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: