اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 25 December 2022
محمدبیگی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور؛
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تفاوت در گزارش رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد نشان دهنده ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت است و از دولت می خواهم به داد ملت برسند ما پاسخی برای آن ها نداریم.
ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت مشهود است؛ به داد ملت برسیدبه گزارش عصرپرس، فاطمه محمدبیگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امروز عفاف، حجاب و فرهنگ فاطمی در فتنه ترکیبی 1401 مورد تعرض قرار گرفته است و عده ای اغتشاشگر به دنبال هنجارشکنی و غوغا سالاری در جامعه هستند و به دنبال آن هستند که با فرهنگ جامعه مقابله کنند.

وی افزود: خانواده ها امروز انتظار اجرای قانون حجاب و عفاف را از دولت دارند و جا دارد جهت صیانت از فرهنگ جامعه این قانون هرچه سریع تر مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حماسه هفت دیماه مردم قزوین، اظهار داشت: عظمت این رویداد تاریخی در پیش از انقلاب و جنایت رژیم پهلوی به حدی بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از مردم قزوین بر عدم پرداخت مالیات به رژیم ستمشاهی تاکید کردند اما متاسفانه آنگونه که باید در مورد این واقعه تبلیغات نشده است و حتی ما موفق به دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز آن نشده ایم لذا لازم است نهادهای فرهنگی بیشتر به آن بپردازند.

وی در تذکر پایانی خود با انتقاد از افزایش قیمت ها در بازار، گفت: چرا باید گزارش بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در مجلس مغایر حق باشد و این موضوع نشانگر ناهماهنگی در بدنه اقتصادی دولت است و من از رئیس جمهور و دولت می خواهم به داد مردم برسید، ما پاسخی برای مردم نداریم لذا مشکلات مردم را ببینید و به داد آن ها برسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: