اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 24 December 2022
نیکزاد در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شرق استان کرمانشاه:
نایب رئیس مجلس گفت: مثلث ولایت، مردم و دین مبین اسلام است که می تواند ما را موفق کند، در تاریخ هرکجا که ولایت، مردم و دین اسلام بوده موفقیت حاصل شده است.
موفقیت کشور در گرو توجه به سه مولفه ولایت، مردم و اسلام استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست جمع بندی نظارت میدانی از شرق استان کرمانشاه، گفت: هدف ما از انجام نظارت های میدانی دخالت در کار دولت نیست و اگر مجلس و دولت برنامه ریزی صحیحی می کردند و بودجه ریزی براساس عدالت توزیع می شد نیازی به انجام این سفرها نبود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنا داریم با آنچه که در اختیار وزارتخانه ها قرار دارد بخشی از مشکلات را برطرف کنیم، ادامه داد: در این نشست ها صورتجلسه ای داریم که در آن تعدادی از مشکلات را بررسی و آن ها را برطرف می کنیم، حرفی نمی زنم که به آن عمل نمی کنم.

وی ادامه داد: کسانی که به عکس شهدا جسارت می کنند، انسان های جوانمردی نیستند. امام حسین (ع) فرمود اگر دین ندارید آزاده باشید، این افراد نه دین دارند و نه جوانمرد هستند، شهدا رفتند تا حق ما، عزت ما، امنیت ما و ناموس ما باقی بماند، اگر نتوانیم آنچه که منویات مردم در باب مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است را انجام دهیم باید ما را مواخذه کنید.

نیکزاد با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از ولایت و امام عصر خود دفاع کرد چنان که زمانی که قصد داشت نفرین کند حضرت علی (ع) در جایگاه امام عصر فرمود که چنین کاری را انجام ندهد، تصریح کرد: مثلث ولایت، مردم و دین مبین اسلام است که می تواند ما را موفق کند، در تاریخ هرکجا که ولایت، مردم و دین اسلام بوده موفقیت حاصل شده است.

وی افزود: کشوری در منطقه داریم که به جای خدمت به اسلام تیشه به ریشه آن می زند. تنها راه نجات ما این است که مردم، اسلام اصیل و پیروی از ولایت را داشته باشیم و به مطالبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم پاسخ دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: