اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 18 December 2022
در مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر وزیر نیرو، شرکت‌های مدیریت تولید برق شهید رجایی و تولید نیروی برق کرمان به عنوان شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری معرفی و پروژه ساخت داخل سویلر توربین گازی H۲۵ نیروگاه طرشت به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده انتخاب شد.
تقدیر وزیر نیرو از سه شرکت صنعت برق حرارتیبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری برق حرارتی، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، با مشارکت وزارت نیرو، شرکت‌های مادرتخصصی صنعت آب و برق و شرکت‌های تابعه، پژوهشگاه نیرو و حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، برق و انرژی، صبح امروز ۲۷ آذرماه با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو آغاز به‌کار کرد.

این جشنواره همزمان با هفته پژوهش به عنوان رویدادی سالانه در جهت ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت مادر تخصصی و زیرمجموعه و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده است.

در مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو، شرکت‌های مدیریت تولید برق شهید رجایی و تولید نیروی برق کرمان به عنوان شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری معرفی و پروژه ساخت داخل سویلر توربین گازی H۲۵ نیروگاه طرشت توسط شرکت تولید نیروی برق تهران به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده انتخاب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: