اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - 27 October 2022
آیت‌الله آملی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ در شیراز تأکید کرد: دستگاههای امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی با قاطعیت و سرعت نسبت به شناسایی آمران و دست های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کند.
دستگاه قضایی با قاطعیت آمران و عاملان جنایت حرم شاهچراغ را مجازات کندبه گزارش سرویس  سیاسی عصرپرس از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: جنایت تروریستی  که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و مجروح شدن عده ای دیگر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شده است.

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم این عزیزان و مردم شهید پرور کشورمان،  انتظار قطعی از تمامی دستگاههای امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام تر نسبت به شناسایی آمران و دست های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کرده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد کند.خداوند روح مطهر شهدای ما را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.



نام:
ایمیل:
* نظر: