اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - 10 October 2022
رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: با هدف توانمندسازی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا (ع) در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه ششم توسعه، تفاهمنامه ایجاد قرارگاه مهارت آموزی بین سپاه امام رضا (ع) و این پارک به امضا رسید.
تفاهمنامه ایجاد قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا (ع) به امضا رسیدبه گزارش عصرپرس از پارک علم و فناوری خراسان رضوی مسعود میرزایی شهرابی افزود: این تفاهمنامه بر انجام همکاری های مشترک در زمینه های آموزشی، مشاوره ای و ایجاد هسته ها و شرکت‌های فناور بر پایه ظرفیت‌های کارکنان وظیفه ماهر با تکیه بر توانمندی های تخصصی قرارگاه مهارت آموزی و پارک تاکید دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر هم افزایی، جریان سازی، ترویج و فرهنگ سازی نوآوری، ایده پردازی و کارآفرینی دانش بنیان مرتبط با قراگاه مهارت آموزی، ارائه خدمات توانمندسازی و حمایت از استعدادهای برتر و فعالیت های فناورانه و کارآفرینانه مرتبط از دیگر اهداف این تفاهمنامه است.

 رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: عقد قرادادهای خدمات پژوهشی و آموزشی با هدف حمایت از شکل گیری پایدار هسته ها و شرکت های فناور از جمله موارد ذکر شده در این تفاهمنامه است که در مدت ۲ سال قابلیت پیگیری دارد.

میرزایی افزود: این تفاهمنامه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلان دولت در توسعه زیرساخت‌ها و زیربناهای لازم برای رشد فعالیت‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در بخش‌های دولتی و خصوصی و در سال مزین به فرمان «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال آفرین» به امضا رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: